2017. április 25., kedd

Meglepetés! | NYEREMÉNYJÁTÉK



Sziasztok!

Ahogy azt a Facebook és az Instagram oldalamon is beharangoztam, egy meglepetéssel készültem Nektek, ami nem más, mint egy tavaszi nyereményjáték! Nagyon régen ajándékoztalak már meg benneteket, de most gondoltam bepótolom a hiányt, hiszen megérdemlitek. Mivel sokat jelentetek nekem, sok szép szót és támogatást kapok Tőletek napról napra, hétről hétre, amik engem lelkileg erősítenek. Tudom, hogy nem vagytok sokan, akik követitek a blogomat, de akik itt vannak azoknak küldök egy hatalmas KÖSZÖNÖM-öt, hiszen ha nem lennétek, lehet, hogy nem csinálnám ezt, a blogot, ami az egyik legfontosabb dolog az életemben. Hiszen itt összekötöm azokat, amiket szeretek csinálni: a fotózást, az írást, no meg a vásárlás és divat iránti szenvedélyemet is. Itt kitudok teljesedni és a visszajelzéseitek alapján úgy látszik ebben vagyok jó. Bár néha elszomorít és elgondolkodom, hogy miért nem ismerik többen a blogomat vagy, miért nem kapok felkéréseket, mint a többiek, akik ezzel foglalkoznak, de aztán eszembe jut, hogy hálás vagyok ezért is amim van, hiszen 'ki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli! Így most tárgyilagosan is szeretném NEKTEK megköszönni, hogy itt vagytok és velem vagytok már jó sok ideje!

A játék fő feltétele(i), hiszen választhattok, hogy:
feliratkoztok a blogomra, vagy
lájkoljátok a Facebook oldalamat,
hiszen a játék ott is látható lesz. Kérlek szépen, hogy oda írjátok le nekem az e-mail címeteket (hogy tudjalak értesíteni, ha nyertek), hogy hol, milyen néven követtek és azt, hogy miért szeretitek a blogomat.
Plusz esélyeket szerezhettek, ha a Facebookot is lájkoljátok és a blogra is fel vagytok iratkozva, no meg ha Instagramon követtek. Ha megosztjátok a barátaitokkal megköszönöm, de most nem teszem ezt is a plusz esélyek közé.

A játék 2017. április 25 - június 15-ig tart



A következőket nyerhetitek: 
Sass&Belle - pici notesz a nagy ötleteknek
                 - cica formájó körömreszelő
    - bicikli alakú kitűző
Rimmel - 60 seconds körömlakk 
Labello - áfonyás ajakápoló


Sok sikert mindenkinek! A nyertest e-mailben értesítem majd május 21-én. :*
Puszi, Brigi♥

9 megjegyzés:

  1. Szia Brigi! :)

    Húú, mennyire szuper ez a csomag. A notesz és a bicikli is pont nekem való :)

    Követlek itt a bloggeren, Facebookon (Turcsek Gabriella), Instagramon (hellobeautifulgabica) névvel.

    Egyébként nagyon szuper a blogod, egyre jobban fejlődsz! ;)

    Puszi, Gabica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabi!
      Örülök, hogy tetszik és, hogy jelentkezel a csomagért. Köszönöm, hogy észrevetted, hogy fejlődöm, sokat jelent!
      Sok sikert! :*

      Törlés
  2. Szia Brigi!
    A blogon Mária Surányi néven követlek, és a Facebookon szintén ezen a néven. Köszönöm, hogy játszhatok.
    Üdv: Mária Surányi

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!
    Hogy miért szeretem a bogod? Mert cuki a személyiséged és sikerült belevinned a blogba ezért nagyon szívesen olvaslak és tudom hogy szívből csinálod.
    Mellesleg asszem mindenhol követlek Lackner Laura néven.:D

    VálaszTörlés
  4. Szia Brigi!:)

    Ha nem bánod énis jelentkezem a játékra!:P
    Itt buborek07 felhasználónéven követlek. Facebook is likeolva (Anita Fejes), és instán is követlek pocak7 néven!

    Még mindig csodás a blogod és rendszeresen olvasom a postjaid!

    Sok puszi!��

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretnek jelentkezni! �� itt Tóth Csilla Noémi néven kovetlek, facebookon Tóth Csilla neven, instagramon @noemigram82 neven ��
    Koszonjuk a lehetoseget! ����

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)
    Én a blogodat leginkább a csodaszép képek miatt szeretem, szóval még jó sokáig hozd nekünk a szuperebbnél szuperebb bejegyzéseket! ^^

    Itt 'Sarah', Facebookon 'Sára Fülöp', Instán 'sateenkaarigirl' néven követlek.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Én azért szeretem a blogodat, mert számomra teljesen át tudod adni a képekkel amit közölni szeretnél. Szeretem a stílusod, és szerintem nagyon ügyes vagy, így tovább! Szerintem minden helyen követlek, itt ezen a néven és a bloggeren is, instagramon pedig szelilla néven. Köszi a lehetőséget! 😍❤️ lilaavarga@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon jók a bejegyzéseid. :)
    Andrea Pásztor néven követem a bloggod, Andi Pásztor néven facebookon. :)
    Insta: @pasztor_andi
    pasztor.andi93@gmail.com
    :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...