2015. január 20., kedd

NAILS | act like a flamingo


Sziasztok!

Volt már olyan, hogy megláttatok egy körömlakkot és rögtön eszetekbe jutott róla valami teljesen nem a manikűrrel, sőt még csak nem is szépségápolással kapcsolatos dolog? Mert velem a napokban ez történt. Anyukám rendelt az AVON-tól pár dolgot, persze kaptam az alkalmon és becsórtam tőle a manikűröm alapját, ezt a csodaszép rózsaszín lakkot. Ahogy ránéztem, rögtön egy kecses kis flamingó jutott eszembe, ahogy keresgél a víztükör alatt. Először arany csillámokat gondoltam hozzá, aztán mégis átpártoltam ehhez a kicsit rózsaszínes-ezüstös áranyalatú homoklakkhoz. Szerintem tökéletes párost alkotnak.




Brigi♥

12 megjegyzés:

  1. Ezt a két lakkot az Isten is egymásnak teremtette :D *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a párosítás! :)

    VálaszTörlés
  3. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Meseszép mani, és a blog is nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és nagyon örülök neki!:DD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...